Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 15 de juny del 2011

El cistell de Patchwork

El fil i l'agulla ja m'agradaven des de petita i durant els estius la mare ens apuntava a costura a casa la Dolors, que tenia prou paciència i ens ensenyava a fer bosses, estoigs, bates,... Passàvem l'estiu rient i escoltant la ràdio sota la brisa d'un ventilador.

El maig de 2008, la mare em va arrossegar a la "fira del fil i l'agulla a Tona" amb el pretext de:
-Nena, això del patchwork t'agradarà!


Efectivament, quan vaig trobar la paradeta de l'Ausa Blanca i vaig conèixer  l'Anna va ser com descobrir un tresor! A la paradeta hi havia mantetes, cobrellits, coixins, davantals,... Quines coses més boniques!  I, a més, m'assegurava que jo seria capaç de fer-ho!
Visiteu la web de l'Ausa Blanca http://ausablanca.com/



La mare i la meva germana em van regalar pel meu aniversari una màquina de cosir SINGER i a partir d'aquí "vaig engegar la moto" i em vaig posar mans a l'obra.
En aquest blog pretenc mostrar els meus petits treballs i la seva el-laboració.
El que més m'agrada d'aquesta activitat és que, des del moment en què et planteges una creació fins que l'acabes, utilitzes diverses tècniques, com ara el dibuix, triar colors, triar robes de diferents textures i estampats, encolxats... i el més bonic és que mentre et dediques a pensar en el que estàs fent i en la persona que rebrà la teva petita obra t'oblides del món!

Animeu-vos, us ho recomano.

És un treball laboriós però molt gratificant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: