Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 21 de setembre del 2011

Coixí de porta amb Cors

El coixí de porta de cors és romàntic. Es tracta d'un coixí de porta en el que s'hi apliquen quatre cors amb robes de diferents colors.

A més d'utilitzar el punt de trau a l'hora d'aplicar cadascun dels cors, vaig brodar a tot el voltant dels cors amb punt de bolònia i una petita basteta del mateix to perquè quedés més treballat i donés més relleu a cada cor.

Finalment s'aplica un botonet de nàcar a cada cor i amb una cinteta d'organça es fa un llacet. Aquest acabat dóna un aire molt femení al coixí i queda molt bonic per al meu gust.

Les tiretes per penjar-lo a la porta també són de la mateixa cinta d'organça.

Aquest coixí el vaig confeccionar per regalar-lo a la meva mare. Els colors de les robes i de la cinta d'organça lliga molt bé amb el to del rebedor de casa seva!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: