Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 26 de setembre del 2012

Estovalles brodades en blau

Feia temps que volia fer-me unes estovalles per fer conjunt amb la vaixella anglesa de "Johnson Brothers".
Com que és d'estil clàssic, pretenia fer una estovalles que combinessin el patchwork i el brodat per donar-li un aire més aviat "campestre" i acollidor.



A l'Ausa Blanca vaig escollir unes robes en blau-gris, beige i marró i unes mostres de lletres per brodar aquests tons.


La part central és de roba de lli de color cru, a la que hi vaig afegir uns quadrats de robes perquè fes l'efecte de centre de taula. A cada cantó del rectangle central hi vaig brodar les nostres inicials.









 Detall de la "R" i la "V" brodades damunt l'estovalla:



Amb roba de lli de color beige vaig anar brodant lletres de l'abecedari en diferents quadrats, que posteriorment vaig afegir a les robes de colors combinades per tot el voltant de l'estovalla.


Detall de l'abecedari brodat en tres tons de blau i cru.
















Després vaig emmarcar-ho amb una roba i una dent de rata de color cru.


L'encolxat és de guata molt prima i amb fil de color blau-gris vaig brodar lletres angleses al damunt per fixar les robes i donar un efecte més treballat a la peça.


M'ha portat bastanta feina però m'ha resultat molt instructiu i sobretot he quedat molt satisfeta de com ha quedat. 






A l'Ausa Blanca les vaig poder exposar a l'aparador. Que bé!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: