Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 25 de març del 2015

Cortina de cuina - Reciclatge!!

Ja sabeu que l'essència del patchwork és el reciclatge de teixits. 

Si teniu una funda nòrdica que us encanta, de tacte suau, brodada i que us va costar uns quants calerons i us trobeu que heu canviat el llit i per les mides ja no la podeu utilitzar, com va ser el meu cas, us recomano fer el següent: Reciclatge total.

D'una banda, vaig confeccionar una nova cortina tipus estor per a la cuina (que ja li tocava). Amb la resta de roba, em van sortir 3 estovalles per la taula petita del menjador. 


Això sí que m'ha agradat!!
A més, us heu fixat que quan passa la llum encara es veuen millor els brodats?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: