Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


divendres, 5 d’agost del 2011

Capçal de llit

"Son soneta, vine aquí
a la voreta del coixí.
Quan la soneta vindrà,
la nina s'adormirà".

Es tracta d'un capçal de llit fet a l'estil d'un coixí. A la part interior hi ha una ànima d'espuma que fa que quedi dret. El podem penjar d'una barreta a la paret. Això ens permet que el capçal no ocupi gens d'espai i que al darrere hi poguem guardar el coixí o el pijama. Resulta molt pràctic!

Pel què fa a la confecció, la part central és de roba de lli on hi vaig brodar l'escrit amb "punt de palestrina". Al voltant hi vaig cosir els trossos de roba de diferents textures i després hi vaig aplicar la nina.
Finalment vaig encolxar-ho tot a mà per donar-hi una mica de relleu.





La nina és una monada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: