Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dilluns, 8 d’agost del 2011

Les corones de les Princeses

Les corones són per a les princesetes! 

Quan les meves nebodetes bessones van complir el seu primer any, les vaig obsequiar amb aquestes coronetes.

Les vaig confeccionar amb una roba de la col-lecció "Tilda" en to rosa i un estampat de rodonetes molt petites de color marró molt fosc. La part interior és de color rosa llis.
Gairebé al capdavall de la corono hi vaig aplicar una dent de rata de color rosa més intens per donar contrast i vistositat a la corona.
Al capdemunt de cada punta de la corona hi vaig fer uns pompons de color rosa.

Ja sé que em van quedar una miqueta grans i per ajustar-les hi vaig posar una tira de velcro. Les vaig fer grans expressament. Em feia gràcia que les corones els hi poguessin durar algun anyet més per si algun dia volien jugar a disfrassar-se.









 Quina festa!







Per molts anys Q i E!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: