Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimarts, 9 d’agost del 2011

La Manta dels Molinets

El passat Nadal em va venir de gust confeccionar una manta mitjana per als pares del meu marit.

Vaig pensar que combinaria el brodat, aplicació de puntes antigues  i la tècnica dels molinets, utilitzant tons vermells i beige que li agradarien a la meva sogra i que el gruix de la manta no seria excessiu, perquè així no l'agobiaria i podria utilitzar-la en les seves estones de descans.

Vaig brodar les inicials de la família CQ en tons rosats. Les lletres contenen diferents punts de brodat.
Els molinets estan confeccionats amb una col-lecció de robes vermelles, cru i beige que combinen entre elles i que són de gran qualitat. 
Per unir totes les peces vaig utilitzar roba de lli, la mateixa que vaig utilitzar per brodar-hi les inicials de la família.
Al voltant de tota la manta hi vaig cosir uns triangles de les mateixes robes i al capdavall hi vaig aplicar una cinta de dent de rata de color beige per fer l'acabat final.

Per a la part de darrere la manta vaig escollir una roba estampada de cotó molt suau i amb l'embuatat primet vaig encolxar cada molinet. El resultat és una manta tova i agradable al tacte.


Material: robes de cotó de diferents estampats, roba de lli, fils mouliné, plantilla de les lletres per a les inicials, dent de rata, buata, fil d'encolxar.



Les inicials C i Q brodades en tons rosats.



Confecció i distribució dels molinets



Plantejament de la situació dels triangles del capdavall de la manta.



El laboriós encolxat a mà, utilitzant agulla d'encolxar i bastidor.





Un cop acabada la manta, la van exposar a l'aparador de la botiga de l'Ausa Blanca de Vic. 
Això és un honor!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: