Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dilluns, 8 d’agost del 2011

Estovalles Country de Gallines

Quina troballa aquest estampat!

Recordo que una tarda de setembre, a la botiga de l'Ausa Blanca de Vic vaig veure aquesta roba estampada. Es tractava d'uns quadrants de gallines amb tons intensos que em feien pensar en les pel.lícules americanes dels anys 60.
Desseguida se'm va acudir que podia confeccionar unes estovalles en les que cada quadrant representés l'individual de cada comensal.
També hi havia una altra roba estampada de la mateixa col-lecció que consistia en unes tires de gallines més petites combinades en tons negres, vermells, verds i vaig pensar que les utilitzaria per confeccionar el capdavall de tota l'estovalla.

L'Anna em va ensenyar una col-leció de robes a to que hi quedaven molt adients tant per la tonalitat com  per la mostra per unir totes les peces. Em va aconsellar molt bé i em va assessorar de tot el muntatge. Gràcies!

D'aquestes estovalles en vaig confeccionar dues, una per a la meva germana i una altra per mi. La veritat és que les utilitzo sovint. Les he rentat moltes vegades i els colors estan com el primer dia.















Amb un retall que em va quedar el vaig aprofitar per adornar un drap de cuina.



Oi que son alegres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: