Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 27 de juliol del 2011

Bossa-sobre per a l'hospital

Aquestes bosses tipus "sobre" són molt senzilles de confeccionar ja que és una roba que es dobla en forma de sobre i que es pot tancar amb botonets o velcro.

Poden resultar pràctiques per anar a l'hospital a l'hora d'anar a donar llum. Per evitar maldecaps a pares i inferneres, alguns hospitals recomanen dur preparada una muda per a cada dia que el nadó serà a l'hospital.
Per això, la mida d'aquestes bosses-sobres és la justa per posa-hi el pijama, mitjonets i body de cada dia previst i així només cal entregar un sobret a les infermeres quan s'enduen el nadó a rentar i cambiar.

En aquest cas, per a les meves nebodetes bessones, vaig escollir unes robes de piqué estampades amb uns ocellets molt divertits de colors beige i blanc. Al capdavall de les vores hi vaig cosir una cinteta de "dent de rata" de color cru perquè es veiés més ben acabada. Hi vaig cosir un parell de botonets petits de fantasia per cordar-les però per resultar més pràctic s'hi pot posar velcro.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: