Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dijous, 21 de juliol del 2011

La meva manta rosa

Aquesta manta és una de les primeres peces que vaig fer-me per a mi. La vaig confeccionar quasi tota de forma autodidacta. Vaig anar traient idees i fixant-me en altres labors i el resultat em va satisfer moltíssim.

A la part central hi vaig posar un quadrat d'una roba rosada amb flors i al voltant hi vaig fer un Log Cabin de dues robes de la mateixa col-lecció (en blanc i verd).

Hi vaig afegir una bainica-entredó de confecció i seguidament vaig utilitzar el "Jelly Roll" per a la resta de la manta, a la que vaig donar forma rectangular. Al capdavall hi vaig cosir una cinteta de color granate perquè quedés més ben acabada.

Entremig hi vaig afegir una buata bastant gruixuda perquè la manta resultés ben calentona i la vaig encolxar en alguns punts amb uns botonets molt petits de diferents colors.

La meva manta rosa la utilitzo moltíssim. Està feta de colors suaus que conviden al descans. Hem compartit un munt de migdiades i de nits fresques. Potser per tot això m'agrada tant i li tinc tanta estima.  


És tan agradable!




Part central de la manta





La manta acabada





En un cap de setmana la vaig tenir pràcticament a punt d'encolxar.
Això sí: va ser un no parar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: