Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dissabte, 16 de juliol del 2011

Patchwork: Una mostreta dels meus treballs.

... Cortina de cuina: Vaig decidir renovar-la, aprofitant  que m'ensenyaven la tècnica de la bainica.
Es tracta d'una cortina tipus paquetto, confeccionada amb roba de fil de color cru. La bainica central està feta a mà. Al capdavall de la cortina hi vaig posar una combinació de tres robes d'una col-lecció preciosa de colors rosats i amb un entredó-bainica de confecció industrial.
A més, amb alguna resta de robes i fil vaig fer uns drapets per posar-los damunt la cafetera i d'una tauleta perquè fes un bonic conjunt. Aquests colors donen sensació de tranquil-litat i de net. Us agrada?





... El Molinet: Una tarda l'Anna de l'Ausa Blanca i jo ens trencàvem el cap en decidir quin objecte podíem confeccionar per aguantar les portes: que si una gallina, que si un far,... i de cop i volta ens va venir a inspiració a totes dues. Ens vam mirar i vam exclamar alhora: -UN MOLINET! 
No cal dir que l'Anna, com a bona profe, va dibuixar-lo i em va donar les instruccions i vam triar unes robes de quadres de colors teula, verd i marró, de textura rústica. Al mig de les aspes del molinet hi vaig posar un botó de fusta tallada que hi va quedar que ni pintat. Què en penseu?





... Manteta ràpida de nadó: La confecció d'aquesta manta és molt ràpida i divertida. La roba és de cotó 100% i de gran qualitat.  Per a nens hi ha col-lecció de robes colors blau cel i per a les nenes el color rosat, si es vol. Sé que és un tòpic però de tant en tant també m'agrada mirar enrere i que els nens puguin gaudir d'aquests colors clarets i que FAN NET! 
A tot el voltant de la manta hi vaig cosir una punta blanca brodada de cotó. 




 

Aquesta manteta recorda la que les nostres mares ens havíen embolcallat. Les mares a les que els he regalat aquestes mantetes van rebre-les amb gran il-lusió i agraïment. Són mares modernes a les que també els agrada combinar actualitat amb tradició. De fet, només és una manta. Una abraçada, mares!


... Bosses i bossetes: Una altra labor que m'agrada és fer bosses i bossetes. N'he fet de molts tamanys, colors, textures de roba i brodats. Són molt pràctiques. Senzillament m'encanta fer bossetes!



Què us semblen? 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: