Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 27 de juliol del 2011

Bossetes "La meva roba"

Aquestes dues bossetes les vaig confeccionar per a la meva germana Aïda, dedicades a les meves nebodes per quan nasquéssin. Vaig pensar que aquest detall li resultaria útil i bonic.


Vaig fer-ne una brodada en color vermell i l'altra de color blau i vaig utilitzar robes de colors beige i cru que són els colors que a ella li agraden. Les bosses les vaig confeccionar amb les mateixes robes però combinades de manera diferent. 

Per als brodats vaig utilitzar el punt de palestrina que tant m'agrada per a les lletres. Per a la resta vaig utilitzar els punts de flor, d'espina, de cama, de fistó, de cadeneta, nus francès,... M'ho vaig passar pipa i el resultat li va agradar molt. 

   
                               









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: