Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dijous, 21 de juliol del 2011

Gallines brodades

A la paradeta de l'Ausa Blanca de la Fira de Campdevànol de l'any passat vaig comprar el kit de les gallines per brodar. Consisteix en una roba de fil on hi ha estampades les gallines.
Es tracta de brodar-les utilitzant majoritàriament el punt de cama.
Són unes gallines molt divertides.

Un cop brodat vaig decidir que ho destinaria a confeccionar una bossa mitjana del pa, un parell de coixins per a les cadires plegables de la cuina i un drapet que tant em serveix per adornar la part frontal del forn com per escorre-plats. La qüestió és que, a més de fer bonic, resulti una labor d'utilitat !










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: