Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 20 de juliol del 2011

La Manta d'en Víctor

Es tracta d'una manta de butaca de mida mitjana. La part central està confeccionada amb un kit de quadrets de robes japoneses que ja venien tallades a mida en tons de marró, gris i beige. Vaig pensar que seria molt adient per dedicar-la al meu marit.

Al voltant dels quadres hi vaig aplicar una discreta punta blanca molt antiga que em serviria per trencar el to dels quadrets de color amb la roba del voltan. Al costat d'aquesta hi vaig afegir una roba japonesa fosca de quadres.

L'encolxat és molt senzill: A cada punta de cada requadre hi vaig fer unes creuetes i les vaig rematar al darrere amb un nuset de cues llargues. D'aquesta manera m'assegurava que quedés ben encolxada i per la part de darrere quedés rematada com els antics matalassos. 



És una manteta tan tova i agradable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: