Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 20 de juliol del 2011

Bosses i Bossetes

Heus aquí una mostra més àmplia de BOSSES i BOSSETES. En aquest apartat aniré publicant les bosses de roba que he anat confeccionant. Tenen infinitat d'utilitats!


* Bossetes dels Ratolins: La mida és ideal per dur el berenar dels més petits. Vaig escollir dues robes amb tons vermells: ratlles i floretes. Per fer-les diferents però que alhora quedessin de conjunt, vaig confeccionar-les invertint-ne la distribució de les robes.











* Bosseta "Lait": Aquesta bosseta és de la mida del biberó de llet de les meves nebodetes. Estreta i llarga. Va ser un encàrrec molt especial!


* Bosses de Pa i Berenar: Tres estils ben diferents per a la família de la meva cosina Anna: la del Pa per a ella, la del Pirata per a en Marc i la de la nina"Sun Bonnet"per a la Laura.



* Bossa esmorzar "Raquel": Aquesta és la bosseta que utilitzo a diari per a dur l'esmorzar a la feina. La mida és exacta per a una barreta gallega.
Amb uns retalls de roba que em van quedar vaig fer-ne un drapet per col-locar damunt la cafetera.




* Bossa de les gallines: Forma part d'un conjunt que vaig brodar amb punt de cama o punt de tija. Els 4 dibuixos de gallines ja estaven impresos al kit, que vaig adquirir a l'Ausa Blanca a la fira de patchwork de Campdevànol. M'ho vaig passar molt bé brodant la roba de fil i posteriorment vaig utilitzar-ho per confeccionar la bossa.




* Bosses "La meva roba": Les vaig confeccionar per a la meva germana Aïda pensant que li serien d'utilitat per quan nasquéssin les seves bessonetes.




De bosses i bossetes n'hi ha per triar i remenar. Pot ser un bonic i pràctic regal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: