Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dissabte, 30 de juliol del 2011

Embolcalls de nadó

Els embolcalls són petites mantetes fetes amb roba de cotó i una mica encolxades per, com la pròpia paraula diu, embolcallar als més petits de la casa.
Se li pot donar també un ús com a petita manteta per al cotxe, per dur-la al cotxet per si es gira fred, per deixar la criatura damunt el sofà, a terra, com a cambiador d'urgència, etc....

Per confeccionar aquests embolcalls vaig utilitzar una combinació de robes de color rosats, verds, blaus, estampats amb floretes que són una monada. La part interior de l'embolcall és una roba de cotó fi de color rosat molt clar. A tot l'entorn de la manta hi vaig aplicar una punta en forma de cresteta de color rosat que és bastant antiga.

Aquí va una mostra dels dos embolcalls que vaig confeccionar i que, distribuïnt les robes amb un altre ordre, van quedar diferents l'un de l'altre. Què us semblen?








Papuuuuu... taaaaat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: