Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dimecres, 20 de juliol del 2011

Estovalla de tires de colors

El primer joc de taula que vaig cosir va ser també el meu primer encàrrec.

La meva germana Aïda em va fer confiança i em va demanar que li confeccionés a mida aquesta estovalla.

La part central és un requadre de lli de textura rústica i resistent. A tot el voltant hi vaig anar cosint les tires de colors que ja vénen tallades en un kit de "Jelly Roll".

El que em va portar més feina va ser la distribució dels colors de manera que es veiessin en harmonia.

L'estovalla està encolxada a mà amb una embasta i per tant queda flonja, donant molta sensació de caliu, molt adient per casa seva.

La part del darrere és d'una roba de fil molt primeta de color beige.














Valoreu-la vosaltres mateixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: