Benvingut al meu blog de PATCHWORK! Vull compartir amb tu els meus treballs. Desitjo que t'agradin.


dissabte, 30 de juliol del 2011

Els pitets

Com tot treball en evolució, el cas del pitet no va ser una excepció. Vaig començar confeccionant els típics pitets amb tiretes per lligar darrere el coll. Més endavant, la meva germana em va suggerir que els pitets amb tancament de velcro li resultaven més pràctics.

Vaig combinar un patró usat i la tècnica de patchwork, és a dir, unir trossets de roba, fer petites bastes per embellir el treball i, en alguns casos, fins i tot s'hi fan aplicacions i brodats.

Alguns d'aquests pitets els he confeccionat amb retalls de roba que m'havien quedat d'altres treballs.  Si la roba és de qualitat i es pot aprofitar, al món del patchwork no es llença res. 
La part de darrere del pitet és de rus de tovallola. En alguns casos he utilitzat plàstic de confecció i també resulta pràctic.

* Pitets de quadres blaus: La roba de quadres del centre, havia estat un retall de cortina de cotó. Al centre hi vaig brodar la inicial de cadascuna de les nenes.



* Altres models: 




 Un bonic i útil complement per regalar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comentari: